Zvířata - set 6 her - PDF

Kód: L03500/PDF
170 Kč 190,40 Kč včetně DPH
Skladem (947 ks)
Varianta

Sada obsahuje 8 listů karet – 2 listy obrázkových karet zvířat, které jsou ve dvojicích, 2 šablony stínových obrázků, 2 šablony s barevnými obrázky zvířat, 4 šablony pro nácvik zrakové paměti, 1 šablonu pro nácvik barev a 1 šablonu pro rozvoj jazykových dovedností - slovní zásoby a procvičení otázky KDE, stejně jako použití předložek.

Soubor zvířata obsahuje několik druhů cvičení, které mohou děti hrát s kartami zvířátek a šablonami. Zrakové vnímání si procvičí při hře pexeso, obrázkové loto a stínové loto. Set obsahuje také hru na paměť, rozpoznání barev a umístění zvířátka do prostředí. Součástí balení je metodický návod, jak s pomůckou pracovat. Soubor je vhodný pro děti od 2 do 5 let.

Produkt zasíláme ve formátu PDF na Vaši e-mailovou adresu.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Počet stran 10
Velikost A4
Katalogové číslo l03500

 

Sada Zvířata obsahuje 6 her, které naučí vaše dítě několik různých dovedností. Obsahuje 15 dvojic zvířat, se kterými budou děti v každé hře pracovat. Procvičí si slovní zásobu, paměť, barvy a předložky. Sada je vhodná pro děti ve věku 2,5 až 5 let.

PŘÍPRAVA KARET

Každý list si rozstříhejte dle vyznačené linie stříhání, kterou tvoří přerušovaná čára. První dva listy jsou slovník – ten si rozstříhejte na jednotlivé kartičky zvířat. Další listy již slouží jako šablony. Na stranách 4, 5, 6, 7 jsou dvě různé šablony – jedna žlutá a jedna modrá – ty od sebe odstřihněte.

METODIKA

1. PEXESO (str. 2–3) – Tyto obrázky slouží jako slovník ke všem hrám. S dvojicemi karet zvířat lze hrát klasické pexeso. Současně můžete slova pojmenovávat v jednotném a množném čísle.

2. PAMATUJ SI (str. 2–3, žlutá šablona) – Podívej se na tři vrchní obrázky žluté šablony a zapamatuj si je. Poté si je zakryj a do prazdných čtverců šablony vyskládej obrázky tak, jak si je pamatuješ. Cílem je vyskládat obrázky i ve stejném pořadí. Do prázdných čtverců umisťujeme obrázky z pexesa.

3. LOTO (str. 4–5, modrá šablona) – Před dítě položte celou sadu zvířat z pexesa. Dítě má za úkol vyhledat v souboru obrázků ta zvířata, která jsou na modré šabloně a překrýt jeden obrázek druhým. Např. psa dáme na psa.

4. STÍNOVÉ LOTO (str. 6–7, modrá šablona) – Hrajeme stejně jako klasické loto (bod 3), dítě místo barevných obrázků překrývá jejich stíny.

5. BARVY (str. 8–9) – K dané barvě dítě vyhledá obrázky zvířat se stejnou barvou. Např. oranžová – veverka a kočka.

6. PROSTŘEDÍ A PŘEDLOŽKY (str. 10) – K danému prostředí dítě přiřadí ta zvířata, která s ním logicky souvisejí, např. rybník – ryba a žába. Při této hře si dítě procvičuje také předložky, proto používáme otázky KDE? a ptáme se dítěte např. „Kde je ryba? Kde je žába?“