Zvířecí rodinky - TISK

Kód: L03900
Novinka
110 Kč 133,10 Kč včetně DPH
Skladem (23 ks)

S produktem zvířecí rodinky poznají vaše děti svět vztahů a přátelství. Svět rolí, péče, podpory, lásky a také pozornosti. Naše role jsou úzce spjaté s naším věkem, ale také pohlavím a i v přírodě to není jinak. Během života se promění z bezbranného mláděte do staré babičky, jejíž moudrost je uložena v šedi jejích vlasů. Je důležité, aby děti porozuměly koloběhu v přírodě. Zvířata jsou pro dětský věk blízká právě tím, že jsou jednoduchá, předvídatelná, mluví jednoduchou řečí a stejně jako děti, milují pohyb. A tak právě zvířata jsou tím, co poutá pozornost batolete a pomáhá mu uchopovat první slova. 

12 rodin zvířat provede vaše dítě jednoduchým spektrem zvuků, ale i slov. Jak často může vaše dítě zaslechnout právě u zvířecích rodin slova máma, táta, dítě a porozumět jim. Navíc se naučí nejen jednoduché zvuky, ale také princip spojování - kdo ke komu patří a proč? Co má společného slepice a kohout?  A proč k sobě patří, a jak je jim podobné kuřátko. Jakou řečí mluví a jak se dorozumí. Jak se mění řeč kuřátka, když vyroste? Už neříká píp, ale koko. Jak se změní tělo kuřátka, když vyroste? Co víc umí, co se naučí? 

A mnoho dalšího, zvířecí rodiny nabízí široké spektrum jednoduchých rozhovorů o životě na této planetě. 

Produkt je tištěný na vizitkovém papíře.

METODIKA

Věk: 2–4 let

Dětem nejprve ukazujeme zvířátko, popisujeme jak vypadá, jaký dělá zvuk, učíme ho vnímat tento zvuk ve spojení s obrázkem. Využíváme slova jako velký, malý, maminka, tatínek, miminko nebo mláďátko. Upozorňujeme dítě na rozdíly mezi rodiči a mládětem, nejen ve velikosti, ale i v barvě, nebo chybějícím detailu.

Sluchové rozlišování:

Hra maminka/tatínek volá mláďátko - pokud již dítě obrázky zná, rozložíme např. tři dvojice na stůl (zem) a vezmeme do ruky např. krávu a povíme. Maminka/tatínek volá telátko. Bú, kde jsi? Dítě ma za úkol vyhledat správný obrázek. Takto můžeme pracovat s celým souborem.

Otázka Komu, Čí?

Vybereme obrázek mláděte a pojmenujeme ho, např. tele. Ptáme se dítěte, čí je to mládě? Komu patří? Úkolem dítěte je dohledat jeho rodiče. Stejně tak můžeme naopak vzít obrázky obou rodičů a následně se dítěte ptát, čí jsou to rodiče?

Ať vám jde logopedie s úsměvem! Martina a Veronika