Tvorba vět - 4 slova - TISK

Kód: 371
Akce Novinka
210 Kč
Skladem (20 ks)

Stává se vám často, že nerozumíte svému dítěti, a těžko chápete, o čem mluví? Hlavní myšlenka uniká, protože vaše dítě zaměňuje jednotlivé větné členy a větu řadí nesprávně? Vy se pak musíte doptávat a domnívat, jak to myslelo, a co vám chtělo říct? O to víc, když je věta složitější a dokonce obsahuje i předložku ve kterých se dítě ztrácí.

Produkt Tvorba vět - 4 slova pomůže dítě pochopit správný základní větný slovosled v pořadí podmět - přísudek - předmět a naučí ho správně používat předložky. Obrázkové zobrazení větné struktury doplněné o barevné pozadí vede dítě k uchopení tak složité věci, jako je gramatika také pomocí zraku, kterým si dítě při nácviku stavby věty pomáhá.

Produkt obsahuje 108 karet, ze kterých lze utvořit 27 vět, které popisují bezprostřední život dítěte. Součáastí sady je také šablona, do které si dítě učí věty skládat. Šablona má opět barevné okraje, aby dítě naváděla a pomáhala mu slova ve větě správně řadit. 

Produkt je vhodný pro děti od 3,5 let. 

Produkt je prodáván vytištěný na vizitkovém papíře gramáž 300.

Počet stran: 7

Formát: A4

Detailní informace

Detailní popis produktu

PŘÍPRAVA KARET

Každý list si rozstříhejte na 12 kartiček podle vyznačené linie stříhání. Poslední list s bílou šablonou nechte vcelku.

METODIKA

Věk: 4–7 let
Každá karta má barevný podklad podle větného členu, který zastupuje. Žlutá je podmět, modrá přísudek, zelená předmět nebo příslovečné určení a oranžová doplňuje větné členy o procvičování předložek. Pomocí tohoto souboru se dítě učí správně tvořit větu v pořadí podmět–přísudek–předlož- ka–předmět/příslovečné určení.

Součástí sady jsou kartičky s obrázky a slovy a také barevná šablona. Ta je především pro děti, které se stavbu věty teprve učí. Barevný podklad jim napovídá, který větný člen by měl následovat.

Učíme se:
1. porozumění
Vezmeme si barevnou šablonu a spolu s dítětem vyslovíme větu, např. Holka jede na koni. Následně spolu tuto větu pomocí obrázků sestavíme. Když již dítě úkolu rozumí, pouze řekneme větu a dítě ji z obrázků sestaví samo. U mladších dětí můžeme délku věty nejprve zkrátit na dvě slova, např. Holka jede. Teprve když dítě zvládá kratší větu, přidáme další slovo.

2. pojmenování:

Druhou možností je, že obrázky sestavíme a dítě podle nich vytvoří (vys- loví) větu. Opět pracujeme od kratších (dvouslovných) vět, které postupně rozšiřujeme o další členy.

Ať vám jde logopedie s úsměvem! Martina a Veronika