Otázky - TISK

Kód: 345
130 Kč
Skladem (10 ks)
Jeden z našich nejprodávanějších produktů!
 
Otázky nutí k zamyšlení. Nutí nás nacházet logické nebo i nelogické souvislosti, přemýšlet a myšlenky formulovat. A to přesně tento produkt umí.
Nejen, že dítě podpoří v myšlení, naučí ho chápat otázky Kde, Kdo, Co, Kam, Z čeho, Jak, Proč, Čím apod.
 

Počet stran: 6

Formát: A4

 
Hlavní obrázek (motiv) doplňují tři menší obrázky, které jsou zároveň odpověďmi. Např. MED - Z čeho se vyrábí med? Ptáte se dítěte :). Když neví, podívá se na tři návodné obrázky a odpověď mezi nimi určitě najde. Současně pochopí že z čeho, kdo nebo kde jsou otázky, které směřují na jiný obsah a ten dítěti pomůže doplnit právě menší obrázek.
 
Takže suma sumárum, nejen, že se děti něco dozví, propojí si logické souvislosti, navíc ještě pasivně uchopí gramatická pravidla. No a když budou hodně dobré, tak si s vámi mohou vyměnit roli a vyzkoušet vás, mámu nebo tátu, jestli znáte odpovědi.
 
Ale pššš. Ve skutečnosti zkoušíme dítě, zda se umí správně zeptat a použít gramatické vazby :).
Věk: 4,5-7 let
 
Tento produkt je vhodný i pro slovenský jazyk.
 
Tištěno na vizitkovém papíře 300g/m2
Počet stran: 6

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sada obsahuje 30 karet a je určena pro nácvik tvorby pádových otázek, pro rozvoj slovní zásoby, logického myšlení a jazykových dovedností.

PŘÍPRAVA KARET

Každý list si rozstříhejte na 6 kartiček podle vyznačené linie stříhání. Každá kartička obsahuje hlavní obrázek a vpravo tři malé obrázky. Malé obrázky vpravo logicky souvisejí s hlavním obrázkem. Pod hlavním obrázkem jsou uvedené tři otázky, které napovídají, jak se správně zeptat.

METODIKA

Věk: 5–7 let

1. Pojmenuj hlavní obrázek

Nejprve dítě vedeme k tomu, aby pojmenovalo hlavní obrázek, a my tak měli jistotu, že ho pozná. Např.

Med.

2. Najdi logickou souvislost mezi hlavním obrázkem a třemi malými obrázky

Následně ho vedeme k tomu, aby si všimlo tří malých obrázků vpravo a zkusilo pojmenovat logickou souvislost s hlavním obrázkem. Např. Včela vyrábí med. Včela sbírá med z kytiček. Včela vyrábí med v úlu. Správnou odpověď dítě řekne nebo ji také může označit položením fazolky či připnutím kolíčku na správný obrázek.

3. Odpovídej na otázky

Následně se dítěte ptáme podle uvedených otázek tak, aby mohlo odpovědět pomocí jednotlivých malých obrázků. Např. Otázka KDO? – Kdo vyrábí med? Odpověď: Včela. Nebo otázka Z ČEHO? – Z čeho se vyrábí med? Odpověď: Z nektaru v kytičce.

4. Ptej se

Nyní již dítě dobře zná obrázky a také rozumí otázkám. V posledním kroku ho tedy vedeme k tomu, aby se samo ptalo například dospělého nebo druhého dítěte.

Ať vám jde logopedie s úsměvem! Martina a Veronika