Abeceda puzzle - TISK

Kód: L02800
75 Kč –20 %
cover indesign
75 Kč –20 % 60 Kč
Skladem (17 ks)

Obrázková abeceda, ve které každé písmenko abecedy má svůj vlastní obrázek. Děti se hravě učí pomocí zraku obrázky poskládat a zároveň si je spojují s písmenkem. Naučí se tak přirozeně a hravě celou abecedu. Vhodné od 5 let.

Produkt je vytištěný na vizitkovém papíře s gramáží 300 g/m2.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Počet stran 4
Velikost A4
Katalogové číslo I02800

 

Podle černých linek pečlivě vystřihněte kartičky s obrázky. Ty tvoří 32 dvojic obrázků.

Pravidla hry Pexeso R

Principem hry je hledání stejných obrázkových dvojic. Karty se zamíchají a rozloží obrázkem směrem dolů. Při hře se hráči střídají a otáčí dvojice karet obrázkem nahoru tak, aby na ně viděli i ostatní hráči. Pokud k sobě karty patří – mají na sobě shodný obrázek – hráč je odebere a otáčí další dvojici. Pokud karty nejsou shodné, otočí je zpět obrázkem dolů a pokračuje další hráč v pořadí. Hraje se tak dlouho, dokud nejsou všechny karty rozebrány. Vítězem se stává hráč s nejvyšším počtem nalezených dvojic.

Logopedické pexeso slouží k nácviku a upevnění správné výslovnosti hlásky R. Hru při nácviku výslovnosti můžete hrát s celým souborem dohromady nebo si jej můžete rozdělit na části podle pozice hlásky R ve slově, kterou dítě právě nacvičuje. Slova s hláskou R na začátku jsou nejjednodušší, hláska R na konci slova je již pro dítě obtížnější. Pozici hlásky R uprostřed slova zvládne dítě zpravidla jako poslední.

 

PŘÍPRAVA KARET

Každý list si rozstříhejte na proužky, podle vyznačené linie stříhání.

METODIKA

Věk: 5–7 let

Dětem nejdříve vysvětlíme, že budeme skládat abecedu. Mladším dětem, které zatím neumí písmena, ukážeme, že lze abecedu sestavit pomocí obrázků, které na sebe navazují. Každý obrázek odpovídá jednomu písmenku Abecedy.

  • Děti od 5 let:

    Učíme dítě skládat abecedu podle obrázků a přitom ho citlivě upozorňujeme na písmenka, která jsou pod obrázky. Pokud má dítě zájem, čteme mu je. Např. Podívej, tady je auto, a pod ním je A. A jako AUTO.

  • Děti od 6 let:

    Školáci naopak pracují s abecedou opačně. Čtou (poznávají) jednotlivá písmenka a k nim dohledávají druhé dílky obrázků tak, aby mohla abeceda pokračovat. Již neklademe tak velký důraz na spojení A-jako Auto, ale spíše na to, aby dítě opravdu sestavovalo a říkalo písmena abecedy za sebou, a tím se abecedu učilo. Obrázky tak dítěti pomáhají upevnit spojení mezi písmenem, zvukem a obsahem.

    Poslední proužek s vypsanou abecedou slouží dětem jako nápověda.